Επαναφορά ΦΟΡΟΥ πολυτελειας 10% του τεκμηρίου

Νέα που αφορούν τα Jeep αλλά και τον χώρο της τετρακίνησης γενικότερα, πχ ανακλήσεις, νομοθεσία, ανακοινώσεις νέων προϊόντων, κλπ.

Re: Επαναφορά ΦΟΡΟΥ πολυτελειας 10% του τεκμηρίου

Δημοσίευσηαπό casual_style » Τρίτη 15 Ιαν, 2013 - 19:16

μου αρεσει που αγριευουμε- επιτελους!
πρεπει να μιλησουμε και να ερθουμε σε επαφη με οδηγους, με λεσχες αλλα και αντιπροσωπειες αυτοκινητων για κοινη γραμμη και επιστολες σε αρμοδιους για αποσυρση του χυδαιου φορου, με φορο δικαιο αναλογα την αξια του καθε αυτοκινητου.
θεωρια συνωμοσιας αλλα σκεφτειτε και οτι οι γερμανικες αυτοκινητοβιομηχανιες δεν θιγονται σχεδον καθολου....audi,mercedes σαφως πιο ακριβα απο τα δικα μας αλλα παιζουν στα 1.800cc
δευτερα καταθετω πινακιδες παντως δε δινω αλλα και δεν εχω λεφτα για αλλα κερατιατικα
Τελευταία επεξεργασία από casual_style και Τρίτη 15 Ιαν, 2013 - 21:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
JK terrormachine
Άβαταρ μέλους
casual_style
 
 
 
Δημοσιεύσεις: 244
Εγγραφή: Τετάρτη 24 Μαρ, 2010 - 00:37
Jeep: Wrangler JK Unlimited (2007+)

Re: Επαναφορά ΦΟΡΟΥ πολυτελειας 10% του τεκμηρίου

Δημοσίευσηαπό karibu » Τρίτη 15 Ιαν, 2013 - 19:23

casual_style έγραψε:μου αρεσει που αγριευουμε- επιτελους!
πρεπει να μηλισουμε και να ερθουμε σε επαφη με οδηγους, με λεσχες αλλα και αντιπροσωπειες αυτοκινητων για κοινη γραμμη και επιστολες σε αρμοδιους για αποσυρση του χυδαιου φορου με φορο δικαιο,αναλογα την αξια του καθε αυτοκινητου.
θεωρια συνομοσιας αλλα σκεφτειτε και οτι οι γερμανικες αυτοκινητοβιομηχανιες δεν θιγονται σχεδον καθολου....audi,mercedes σαφως πιο ακριβα απο τα δικα μας αλλα παιζουν στα 1.800cc
δευτερα καταθετω πινακιδες παντως δε δινω αλλα και δεν εχω λεφτα για αλλα κερατιατικα



:T

εγω τις εχω καταθεσει... αλλα και που καθεται παλι τιμες πεφτουν..δεν πρόκειται να επανερθουν οταν με το καλο το επαναφερω στην κυκλοφορία

τι μπορουμε να κανουμε ??
Wrangler TJ 2004 4l Auto
Άβαταρ μέλους
karibu
 
 
 
Δημοσιεύσεις: 150
Εγγραφή: Παρασκευή 30 Μαρ, 2012 - 21:06
Jeep: Wrangler TJ (1997-2006)

Re: Επαναφορά ΦΟΡΟΥ πολυτελειας 10% του τεκμηρίου

Δημοσίευσηαπό PanY » Τρίτη 15 Ιαν, 2013 - 20:06

karibu έγραψε:τι μπορουμε να κανουμε ??


Eσυ ειδικα, να παιρνεις την Εστια... Εχει την καλυτερη στηλη κηδειων by far...
'06 Wrangler ΤJ 4.0

Platinum Member of I.S.S (International Spamming Society)
Άβαταρ μέλους
PanY
 
 
 
Δημοσιεύσεις: 2252
Εγγραφή: Κυριακή 17 Απρ, 2011 - 20:58
Τοποθεσία: Athens
Jeep: Wrangler TJ (1997-2006)

Re: Επαναφορά ΦΟΡΟΥ πολυτελειας 10% του τεκμηρίου

Δημοσίευσηαπό PanY » Τρίτη 15 Ιαν, 2013 - 20:24

Παντως πινακιδες αν ειναι να κατατεθουν ειναι προτιμοτερο να γινει στο τελος του 2013... Πρωτον γιατι εχουμε ηδη πληρωσει τα τελη της χρονιας οποτε δεν υπαρχει λογος να τους τα χαρισουμε και δευτερον γιατι αν υποθεσουμε οτι βγαινει κανα 2χιλιαρο ο φορος, καταθετοντας τις πινακιδες τον επομενο Δεκεμβρη, στην ουσια μενει να πληρωσει καποιος επιπλεον ενα 800-900αρι μονο αφου δεν θα χρειαστει να δωσει πχ 1100 ευρω για τα τελη του '14. Και το 800-900αρι που μενει θα το αποσβεσει σ ενα διμηνο μονο και μονο απ την μειωση της καταναλωσης. Ε και μεχρι τοτε ποιος ζει ποιος πεθαινει... βλεπουμε τι γινεται.
'06 Wrangler ΤJ 4.0

Platinum Member of I.S.S (International Spamming Society)
Άβαταρ μέλους
PanY
 
 
 
Δημοσιεύσεις: 2252
Εγγραφή: Κυριακή 17 Απρ, 2011 - 20:58
Τοποθεσία: Athens
Jeep: Wrangler TJ (1997-2006)

Re: Επαναφορά ΦΟΡΟΥ πολυτελειας 10% του τεκμηρίου

Δημοσίευσηαπό nt1969 » Τρίτη 15 Ιαν, 2013 - 20:40

Αν καταθεσεις πινακιδες τον δεκεμβρη θα πληρωσεις κανονικα το φορο. Απλα γλυτωνεις τα τελη...πχ για το δικο μου . Καθε μηνας ειναι 225 ευρω μεχρι να καταθεσω πινακιδες. Αν τις καταθεσω σημερα θα πληρωσω το καλοκαιρι του 2014 225 ευρω . Αν καταθεσω το δεκεμβρη θα πληρωσω 2700 ευρω.
nt1969
 
 
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: Τρίτη 4 Ιαν, 2011 - 08:30
Jeep: Cherokee KK (2008+)

Re: Επαναφορά ΦΟΡΟΥ πολυτελειας 10% του τεκμηρίου

Δημοσίευσηαπό PanY » Τρίτη 15 Ιαν, 2013 - 20:45

Ναι αλλα αν τις καταθεσεις σημερα χανεις στην ουσια τα χρηματα που εδωσες για το σημα του '13 (στην περιπτωση μου ηταν 1100) οποτε θα πρεπει να τα προσθεσεις στα 225 αφου θα σου τα χουν παρει προκαταβολικα.
'06 Wrangler ΤJ 4.0

Platinum Member of I.S.S (International Spamming Society)
Άβαταρ μέλους
PanY
 
 
 
Δημοσιεύσεις: 2252
Εγγραφή: Κυριακή 17 Απρ, 2011 - 20:58
Τοποθεσία: Athens
Jeep: Wrangler TJ (1997-2006)

Re: Επαναφορά ΦΟΡΟΥ πολυτελειας 10% του τεκμηρίου

Δημοσίευσηαπό kacos » Τρίτη 15 Ιαν, 2013 - 21:15

Νίκος K.J έγραψε:...Άντε γιατί οι ευαισθησίες μου θα τέλειωσουν και με τους Ιατρούς του κόσμου,την πολιτική προστασία,την δασοπροστασία,την πανελλήνια βοήθεια 4χ4,καθαρισμό δασικών δρόμων και τον κάθε είδους εθελοντισμό των κατά τα άλλων Κυβερνητικών Οργανώσεων που αντικαθιστούν το κράτος από την υποχρέωσή του,και κάθομαι και το στηρίζω...για να έρχονται μετά να μου λένε ότι είμαι και πλούσιος!

αυτό ξαναπές το .. αλλά πόσοι νομίζεις είναι οι κάτοχοι οχημάτων >2000cc που συμμετέχουν σε τέτοιες ομάδες?
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Άβαταρ μέλους
kacos
 
 
 
Δημοσιεύσεις: 7832
Εγγραφή: Τρίτη 23 Μαρ, 2010 - 14:05
Τοποθεσία: Congo
Jeep: Wrangler JK (2007+)

Re: Επαναφορά ΦΟΡΟΥ πολυτελειας 10% του τεκμηρίου

Δημοσίευσηαπό kacos » Τρίτη 15 Ιαν, 2013 - 21:46

Επιβολή τέλους πλεύσης και παραμονής στα ιδιωτικά σκάφη αναψυχής σχεδιάζει το υπουργείο Οικονομικών. Τι προσδοκά από το συγκεκριμένο μέτρο
Ιανουάριος 15 2013 19:24

Τέλος πλεύσης και παραμονής το οποίο θα λειτουργήσει συμπληρωματικά με τις διατάξεις του υπό κατάρτιση νομοσχεδίου για τον Θαλάσσιο Τουρισμό και θα αφορά μόνο τον πλου και την παραμονή στη χώρα μας όλων των ιδιωτικών πλοίων αναψυχής ανεξαρτήτως σημαίας θα προβλέπει διάταξη που πρόκειται να φέρουν στη Βουλή το επόμενο διάστημα το υπουργείο Οικονομικών και το υπουργείο Ναυτιλίας.

Αυτό αναφέρει το υπουργείο Οικονομικών σε ανακοίνωση του με την οποία διευκρινίζει ότι "πρόκειται για ένα τέλος πλεύσης που σήμερα δεν πληρώνει κανείς, καθώς δεν προβλέπεται από τη νομοθεσία, το οποίο παράλληλα θα αποτελεί και ένα τίμημα για τη στάθμευση των σκαφών αυτών σε μη ιδιωτικές μαρίνες που σήμερα είναι δωρεάν".

Το τέλος πλεύσης σύμφωνα με το υπουργείο Οικονομικών "θεσπίζεται ταυτόχρονα με την κατάργηση του φόρου πολυτελείας και του ειδικού φόρου, οι οποίοι όμως δεν εισπράχθηκαν ποτέ, με σκοπό την ενοποίηση των φορολογικών ρυθμίσεων και την κατάργηση αλυσιτελών διατάξεων, οι οποίες δεν προσέφεραν απολύτως τίποτα αλλά αντιθέτως προκάλεσαν σημαντικές απώλειες στα δημόσια έσοδα".

Αναλυτικά στην ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών σημειώνονται τα ακόλουθα:

"Με το Τέλος Πλεύσης και Παραμονής εκτιμάται ότι θα δημιουργηθεί ρεύμα επανόδου των σκαφών στα ελληνικά ύδατα και τις ελληνικές μαρίνες, θα τονωθεί η οικονομία των νησιών και των παράκτιων περιοχών και θα δημιουργηθούν χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας καθώς θα παύσει να υφίσταται η αβεβαιότητα ως προς τη φορολογική αντιμετώπιση των σκαφών αναψυχής

Σημειώνεται ότι η εφαρμογή του ισχύοντος φόρου πολυτελείας προκάλεσε την απώλεια θέσεων εργασίας, απώλεια είσπραξης ΦΠΑ και φόρου εισοδήματος σε όλους τους κλάδους επαγγελμάτων και επιτηδευματιών, οι οποίοι ασχολούνται με τον συγκεκριμένο κλάδο (π.χ. parking φύλαξης σκαφών, πληρώματα, μηχανικοί, συντηρητές, επισκευαστές, εταιρίες πώλησης εξοπλισμού και ανταλλακτικών κτλ), ενώ ταμειακά ο φόρος πολυτελείας απέδωσε ελάχιστα σε ετήσια βάση.

Επιπλέον, ο φόρος αυτός απεδείχθη καταστροφικός και για τις ελληνικές εταιρίες εισαγωγής και εμπορίας μικρών ή μεγάλων σκαφών αναψυχής, με την ταυτόχρονη απώλεια χιλιάδων θέσεων εργασίας, καθώς ο κύκλος εργασίας τους κυριολεκτικά εξαϋλώθηκε.

Ουδείς Έλληνας ή Αλλοδαπός εισάγει πλέον σκάφη στην Ελλάδα, αφού το κόστος εισαγωγής κατέστη απαγορευτικό (23% ΦΠΑ + 10% φόρος πολυτελείας επί της αξίας του σκάφους). Το Δημόσιο υπέστη σημαντικότατη απώλεια εσόδων, αφού ούτε φόρος πολυτελείας (10%) εισπράχθηκε ούτε και ΦΠΑ (23%), δεδομένου ότι προγραμματισμένες εισαγωγές ακυρώθηκαν. Στα ανωτέρω προστίθεται και η απώλεια εσόδων από την μη είσπραξη φόρου εισοδήματος, λόγω του μειωμένου κύκλου εργασιών και κέρδους των ελληνικών εταιρειών αντιπροσώπευσης".


Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ενω ο κλαδος των αυτοκινήτων παει μια χαρα ((fubar)) :lol: :lol: :lol: :lol:
είναι τελείως μα τελείως ηλίθιοι (ρητορική ερώτηση) ?
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Άβαταρ μέλους
kacos
 
 
 
Δημοσιεύσεις: 7832
Εγγραφή: Τρίτη 23 Μαρ, 2010 - 14:05
Τοποθεσία: Congo
Jeep: Wrangler JK (2007+)

Re: Επαναφορά ΦΟΡΟΥ πολυτελειας 10% του τεκμηρίου

Δημοσίευσηαπό casual_style » Τρίτη 15 Ιαν, 2013 - 21:51

ε,του χρονου τετοια εποχη αν πραξουμε οπως πρεπει θα το ανακοινωσουν και για τα αυτοκινητα
JK terrormachine
Άβαταρ μέλους
casual_style
 
 
 
Δημοσιεύσεις: 244
Εγγραφή: Τετάρτη 24 Μαρ, 2010 - 00:37
Jeep: Wrangler JK Unlimited (2007+)

Re: Επαναφορά ΦΟΡΟΥ πολυτελειας 10% του τεκμηρίου

Δημοσίευσηαπό Darko » Τρίτη 15 Ιαν, 2013 - 21:57

Θυελλα αντιδρασεων
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =112978218
Δεν ξερω αν ειναι για γελια ή για κλαμματα !!!

Σάλο έχει προκαλέσει σε εισαγωγείς, εμπόρους αλλά και εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων η επαναφορά του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης (παλιά έκτακτη εισφορά στα ΙΧ άνω των 2.000 κ.εκ.) ο οποίος είναι πλέον μόνιμος, άδικος και καθαρά φοροεισπρακτικός.

Πέραν όμως των εσόδων που υπολογίζει να εισπράξει το κράτος τα οποία κυμαίνονται στα 68 εκατ. ευρώ ετησίως τινάζονται στον αέρα κυριολεκτικά οι οικογενειακοί προϋπολογισμοί όσων κατέχουν αυτοκίνητα με κινητήρες από 1.929 κ.εκ. και άνω και υπολογίζεται πως είναι περισσότεροι από 100.000 ιδιοκτήτες καθώς δεν μπορούν να τα πουλήσουν. Παράλληλα ακόμη και αν καταθέσουν τις πινακίδες κυκλοφορίας τους δεν πρόκειται να γλιτώσουν από το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης ο οποίος θα είναι ανάλογος των μηνών που κράτησαν το αυτοκίνητό τους σε κυκλοφορία εντός του 2013.

Ομως πέραν των παραπάνω η συντριπτική πλειοψηφία ιδιοκτητών αυτοκινήτων με κινητήρες από 2 λίτρα και άνω είχαν προβεί σε τοποθετήσεις συστημάτων υγραεριοκίνησης ώστε να μειώσουν το κόστος χρήσης των οχημάτων τους δαπανώντας τουλάχιστον 1.500 ευρώ έκταστος. Η συγκεκριμένη ενέργεια είχε ως αποτέλεσμα να «αναβιώσουν» πολλές μονάδες οι οποίες έκαναν επενδύσεις, προσέλαβαν υπαλλήλους τοποθετώντας συστήματα υγραεριοκίνησης.

Σύμφωνα μάλιστα με τα επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ περισσότερα από 60.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων έχουν προβεί σε τοποθέτηση συστημάτων υγραεριοκίνησης με την συντυριπτική πλειοψηφία να αφορά αυτοκίνητα με κινητήρες από 1.800 κ.εκ. και άνω.

Tο μέλος του δ.σ. του ΣΕΕΑΕ κ. Ευρυπίδης Κωσνταντινίδης δήλωσε στην «Η» μεταξύ άλλων πως: «Με την εφαρμογή του μέτρου της πολυτελούς διαβίωσης όσον αφορά τα αυτοκίνητα με κινητήρες άνω των 2 λίτρων είναι οριστική η ταφόπλακα στον κλάδο του αυτοκινήτου που έχει πάθει ανυπολόγιστες ζημιές τα τελευταία 4 χρόνια και μετράει δεκάδες χιλιάδες χαμένες θέσεις εργασίας και περισσότερα από 4.800 λουκέτα. Παράλληλα απαξιώνει τα αυτοκίνητα των καταναλωτών που έχουν πληρώσει δεκάδες χιλιάδες ευρώ σε φόρους για την απόκτησή τους και τους αναγκάζει είτε να τα πετάξουν στα σκουπίδια ή να τα εξάγουν σε εξευτελιστικές τιμές πώλησης ή να παραδώσουν τις πινακίδες κυκλοφορίας τους έχοντος όμως καταβάλλει τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2013. Τέλος δεν έχει να οφεληθεί το κράτος απολύτως τίποτα για τους παραπάνω λόγους και το μοναδικό πράγμα που θα καταφέρει η κυβέρνηση είναι να δημιουργήσει ένα επιπλέον έλλειμμα στα δημοσιονομικά έσοδα.».

Παράλληλα από χθες το πρωί που δημοσιοποιήθηκε το θέμα του φόρου πολυτελούς διαβίωσης έχει «παγώσει» κυριολεκτικά η αγορά αυτοκινήτου και δεκάδες υποψήφιοι αγοραστές καινούριων και μεταχειρισμένων ΙΧ ακύρωσαν τις προγραμματισμένες μεταβιβάσεις αυτοκινήτων.

Επίσης η επιβολή του Φόρου απαξιώνει δεκάδες χιλιάδες μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που έχουν στην κατοχή τους έμποροι αυτοκινήτων οι οποίοι αναμένεται να γράψουν ζημιές εκατομμυρίων καθώς θα τα διαθέσουν πολύ κάτω από τις τιμές απόκτησής τους...

Χαμένα έσοδα


Τη στιγμή που το κράτος αναζητά απεγνωσμένα έσοδα αντί να προβεί σε δοκιμασμένες λύσεις που θα αποφέρουν τα αναμενόμενα επέλεξε να φορολογεί μέχρι τελικής πτώσεως συγκεκριμένους κλάδου όπως είναι αυτός του αυτοκινήτου.

Ωστόσο η πορεία εξέλιξης των εσόδων από τα Τέλη Ταξινόμησης, τον ΦΠΑ και τον Φόρο Πολυτελείας στα αυτοκίνητα είναι αντίστροφη των αναμενομένων καθώς από το 1,5 δισ. ευρώ που εισέπρατε το κράτος πριν λίγα χρόνια τώρα τα έσοδα δεν καταφέρνουν να υπερβαίνουν ούτε τα 100 εκατ. ευρώ!

Παράλληλα σύμφωνα με επίσημα στοιχεία το κράτος από κάθε αυτοκίνητο με κινητήρα από 1.929 κ.εκ. και άνω εισπράτει κατά μέσο όρο 18.264 ευρώ τη στιγμή που από τις μικρές κατηγορίες αυτοκινήτων τα αντίστοιχα έσοδα αναλογούν σε μόλις 1.000 με 1.300 ευρώ!

Αντί λοιπόν η κυβέρνηση να προσπαθήσει να διατηρήσει στην κυκλοφορία την συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων με τους Φόρους το μόνο που κάνει είναι να τα εξαφανίσει!

Ειδικότερα το 2008 που διατέθηκαν 35.261 ΙΧ με κινητήρες από 1.929 κ.εκ. και άνω το κράτος εισέπραξε περισσότερα από 500 εκατ. ευρώ. Αντίστοιχα το 2009 που πουλήθηκαν 31.492 τέτοιου τύπου ΙΧ το κράτος εισέπραξε περίπου 400 εκατ. ευρώ. Αντίθετα το 2010 που πουλήθηκαν μόλις 8.980 ΙΧ με κινητήρες από 2 λίτρα και άνω το κράτος εισέπραξε 164 εκατ. ευρώ ενώ το 2011 εισέπραξε μόλις 72 εκατ. ευρώ. Οσον αφορά στο 2012 που διατέθηκαν μόλις 2.115 ΙΧ με κινητήρες άνω των 2 λίτρων το κράτος εισέπραξε 38 εκατ. ευρώ.

Εξαρση «κλοπών» και πυρκαγιών...


Συναγερμός έχει σημάνει στις ασφαλιστικές εταιρείες καθώς ήδη έχει καταγραφεί μεγάλη έξαρση στις «κλοπές» αλλά και πυρκαγιές αυτοκινήτων με κινητήρες από 2 λίτρα και άνω καθώς μεγάλος αριθμός ιδιοκτητών αφού δεν μπορούσαν να τα διαθέσουν στην αγορά επέλεξαν το δρόμο της παρανομίας ώστε να λάβουν τουλάχιστον την αποζημίωση.

Οι τρόποι είναι γνωστοί και σύμφωνα με στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς οι περισσότεροι που διακινδυνεύουν να «εξαφανίσουν» ή να «κάψουν» τα αυτοκίνητά τους είναι πολύ πιθανό όχι μόνο να μην αποζημιωθούν αλλά να βρεθούν και ως κατηγορούμενοι στα δικαστήρια.

Οι λόγοι είναι απλοί καθώς οι ασφαλιστικές εταιρείες άτυπα συνεργάζονται με επιτείδιους ώστε να βρουν τα «κλεμμένα ή καμμένα ΙΧ» και να μην καταβάλλουν τις αποζημιώσεις. Από την άλλη μεριά πάρα πολλά πολυτελή αυτοκίνητα διαθέτουν σε διάφορα σημεία του αμαξώματος αλλά και σε ανταλλακτικά ειδικούς κωδικούς που μπορούν να ανιχνευτούν εύκολα από όσους γνωρίζουν που πρέπει να κοιτάξουν.

Οπότε το ρίσκο της εξαφάνισης είναι πολύ μεγάλο και επικίνδυνο καθώς ανά πάσα στιγμή μπορεί να αποκαλυφθεί έστω και ένα μέρος του αυτοκινήτου που έχει χαθεί και ο ιδιοκτήτης του όχι μόνο να μην λάβει αποζημίωση αλλά να βρεθεί και στο ειδώλιο ως κατηγορούμενος.

Από την αλλη μεριά οι συχνές πυρκαγιές σε πολυτελή αυτοκίνητα εγκυμονούν σοβαρούς κινδύνους και δεν είναι λίγες οι φορές που πιάστηκαν από τις Αρχές ιδιοκτήτες που προσπάθησαν μόνοι τους να κάψουν τα αυτοκίνητά τους και μεταφέρθηκαν με εγκαύματα σε διάφορα νοσοκομεία.

Πάντως τα κυκλώματα που τεμαχίζουν αλλά και προβαίνουν σε «μαϊμούδες» αυτοκίνητα αυτή την περίοδο κάνουν «χρυσές» δουλειές καθώς οι κάτοχοί τους τα παραδίδουν οικειοθελώς και καθυστερούν να «δηλώσουν» τις κλοπές μέχρι ότου εξαφανιστεί κάθε ενοχοποιητικό στοιχείο για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα...

Ο εκπρόσωπος του κλάδου αυτοκινήτου της Ενωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών κ. Κώστας Μπερτσιάς μιλώντας στην «Η» τόνισε μεταξύ άλλων πως: «Τα τελευταία 2 χρόνια είναι αυξημένες οι δηλώσεις κλοπών και πυρκαγιών σε ΙΧ μεγάλης αξίας εξαιτίας της οικονομικής κρίσης. Ωστόσο όλες οι ασφαλιστικές εταιρείες αποφεύγουν να ασφαλίσουν πολυτελή αυτοκίνητα σε υψηλές αξίες και αντ' αυτού τα ασφαλίζουν σε αξίες πολύ χαμηλότερες. Ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης αναμένεται να προκαλέσει περαιτέρω έξαρση στα συγκεκριμένα φαινόμενα και θα οδηγήσει την αγορά πολλές δεκαετίες πίσω καθώς οι περισσότεροι θα προτιμούν τα σαραβαλάκια για να γλιτώσουν από τα χαράτσια...».

Η λύση της εξαγωγής ή της κατάθεσης πινακίδων

Οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με κινητήρες από 1.929 κ.εκ. και άνω μόνο δύο λύσεις νόμιμες έχουν για να γλιτώσουν από το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης και τα υπέρογκα τεκμήρια. Ο πρώτος αφορά στην κατέθεση των πινακίδων κυκλοφορίας με την αιτιολογία της προσωρινής ακινησίας και ο δεύτερος την εξαγωγή του αυτοκινήτου ώστε να πουληθεί σε κάποια άλλη χώρα. Οσοι επιλέξουν την πρώτη λύση θα πρέπει να γνωρίζουν πως υποθετικά δεν χάνουν τις χιλιάδες ευρώ που έχουν καταβάλλει για την αποκτησή τους ενώ όσοι επιλέξουν το δρόμο της εξαγωγής θα πρέπει να έχουν υπόψιν τους πως οι τιμές διάθεσης των συγκεκριμένων αυτοκινήτων κυμαίνονται σε εξευτελιστικά επίπεδα. Για παράδειγμα θα αναφέρουμε πως τα δίλτρα βενζινοκίνητα αξίας 50.000 ευρώ πωλούνται έως και 8.000 ευρώ ενώ για αυτοκίνητα με κινητήρες από 3 λίτρα και άνω οι τιμές δεν ξεπερνούν τις 3.500-4.000 ευρώ τη στιγμή που αξία απόκτησής τους πριν λίγα χρόνια μπορεί να είχε υπερβεί ακόμη και τις 100.000 ευρώ!

Εκτόξευση κόστους χρήσης

Ιδιοκτήτης αυτοκινήτου 3ετίας με κινητήρα 2 λίτρων βενζίνης καταβάλλει για ετήσια Τέλη 270 ευρώ και για ασφάλεια περίπου 600 ευρώ. Η επιβάρυνση από το Φόρο πολυτελείας κυμαίνεται στα 440 ευρώ ετησίως ενώ αντίστοιχα στο ίδιο πετρελαιοκίνητο μοντέλο η επιβάρυνση είναι υψηλότερη καθώς τα ετήσια Τέλη κυμαίνονται σε μόλις 105 ευρώ!

Ιδιοκτήτης αυτοκινήτου 3ετίας με κινητήρα 3λίτρων καταβάλλει για Τέλη 570 ευρώ και για Φόρο Πολυτελούς διαβίωσης 1.780 ευρώ. Αντίστοιχα ο ιδιοκτήτης της πετρελαιοκίνητης έκδοσης του ίδιου μοντέλου με 3λιτρο κινητήρα θα επιβαρυνθεί περισσότερο καθώς τα ετήσια Τέλη κυμαίνονταν σε μόλις 250 ευρώ...

Αλαλούμ με τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα

Δεκάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων φαίνεται πως έχουν πέσει στην τσιμπίδα του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης καθώς το αυτοκίνητό τους φαίνεται ως «καινούριο» και όχι ως μεταχειρισμένο. Ειδικότερα πάρα πολλοί ιδιοκτήτες εκμεταλλευόμενοι της μείωση του Τέλους Ταξινόμησης κατά 50% το 2009 έσπευσαν να εισάγουν μεταχειρισμένα ΙΧ από άλλα κράτη μέλη γλιτώνοντας πολλές δεκάδες χιλιάδες ευρώ. Ωστόσο σήμερα στα αυτοκίνητά τους φαίνεται ως 1η άδεια κυκλοφορίας στην Ελλάδα η ημερομηνία εισαγωγής τους με αποτέλεσμα να μην έχουν μειώσεις καθόλου στα τεκμήρια. Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι να καταβάλλουν Φόρο ανάλογο ενός καινούριου ΙΧ καθώς δεν γλιτώνουν εξαιτίας της παλαιότητας!

Φόρος Πολυτελείας σε ΙΧ 13 ετών!

Χιλιάδες είναι οι άτυχοι που έσπευσαν εισάγουν μεταχειρισμένα ΙΧ από άλλα κράτη μέλη το 2009 εξαιτίας της μείωσης του Τέλους Ταξινόμησης κατά 50% και σήμερα βρίσκονται αντιμέτωποι με το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης. Ωστόσο μερικοί ιδιοκτήτες εισήγαγαν τότε αυτοκίνητα παραγωγής του 2000 με αποτέλεσμα σήμερα να πρέπει να καταβάλλουν Φόρο για ένα ΙΧ με πραγματική ηλικία έως και 13 έτη!

Φόρος σε Κia, ατέλεια σε Mercedes, BMW, Audi


Χιλιάδες επίσης είναι οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που εξαιτίας του κυβισμού του κινητήρα τους θα καταβάλλουν Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης σε αντίθεση με κάποιους άλλους οι οποίοι έχουν καταβάλλει μια περιουσία για να αποκτήσουν πολυτελή ΙΧ με κινητήρες όμως κάτω των 2 λίτρων.

Ειδικότερα κάτοχος ενός Kia ή Hyundai με 2λιτρο κινητήρα αξίας ούτε 2.000 ευρώ θα καταβάλουν Φόρο σε αντίθεση με όσους έχουν αποκτήσει κάποια Mercedes, BMW ή Audi έναντι πολλών δεκάδων χιλιάδων ευρώ που όμως κινούνται από κινητήρες μικρότερου κυβισμού και δεν αποτελούν καμία απολύτως πολυτέλεια...

Χάος στις εταιρείες χρονομίσθωσης...

Αναστάτωση επικρατεί και στις εταιρείες ενοικίασης και χρονομίθωσης αυτοκινήτων καθώς ο Φόρος Πολυτελείας αναμένεται να αυξήσει περαιτέρω τα μισθώματα. Ωστόσο στελέχη της αγοράς διατηρούν τις επιφυλάξεις τους σχετικά με το αν θα δεχθούν οι πελάτες τους να καταβάλλουν το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης ή θα απαιτήσουν να επιστρέψουν πίσω τα πολυτελή ΙΧ τους και να τα αντικαταστήσουν με μικρότερα δημιουργώντας μεγάλες ζημιές στις εταιρείες του κλάδου...

Στα 1,1 δισ. τα έσοδα από τα Τέλη

Εξοικονόμηση 15 εκατ. ευρώ πέτυχε το υπουργείο Οικονομικών από την κατάργηση των αυτοκόλλητων σημάτων για τα Τέλη Κυκλοφορίας ενώ παράλληλα τα έσοδα από τα Τέλη για κυμάνθηκαν σε 1,13 δισ. ευρώ από 1,08 δισ. ευρώ που ανήλθαν το αντίστοιχο διάστημα πέρσι. Τώρα πως είναι δυνατόν να έχει μειωθεί ο στόλος των αυτοκινήτων, να έχουν παραμείνει αμετάβλητα τα Τέλη και να αυξήθηκαν τα έσοδα αποτελεί απορίας άξιον...
Κατοχος Jeep υπερπολυτελειας
Άβαταρ μέλους
Darko
 
 
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: Κυριακή 28 Οκτ, 2012 - 14:47
Τοποθεσία: America
Jeep: Cherokee KK (2008+)

Re: Επαναφορά ΦΟΡΟΥ πολυτελειας 10% του τεκμηρίου

Δημοσίευσηαπό kacos » Τρίτη 15 Ιαν, 2013 - 22:21

Darko έγραψε:... Τώρα πως είναι δυνατόν να έχει μειωθεί ο στόλος των αυτοκινήτων, να έχουν παραμείνει αμετάβλητα τα Τέλη και να αυξήθηκαν τα έσοδα αποτελεί απορίας άξιον...

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Άβαταρ μέλους
kacos
 
 
 
Δημοσιεύσεις: 7832
Εγγραφή: Τρίτη 23 Μαρ, 2010 - 14:05
Τοποθεσία: Congo
Jeep: Wrangler JK (2007+)

Re: Επαναφορά ΦΟΡΟΥ πολυτελειας 10% του τεκμηρίου

Δημοσίευσηαπό m.miskis » Τετάρτη 16 Ιαν, 2013 - 00:28

XJ001 έγραψε:....ναί το πιστεύω ότι στις επόμενες εκλογές θα γίνει σφαγή.....ΕΛΕΟΣ πια με αυτή την ιστορία των φτωχών......... ((smoke))


Πάνο,
δεν διαφωνώ με ότι γράφεις,
απλά πιστεύω οτι θα μπορούσες να το έγραφες...
πιο μαλακά.
Μας διαβάζουν και μικρά παιδιά!
Εικόνα
KJ 3.7 extreme sport 04
WH 3.0 crd 09
Άβαταρ μέλους
m.miskis
 
 
 
Δημοσιεύσεις: 6282
Εγγραφή: Τετάρτη 24 Μαρ, 2010 - 10:00
Τοποθεσία: Αθήνα-Zβάλα-Ζαχάρω
Jeep: Cherokee KJ (2002-2007)

Re: Επαναφορά ΦΟΡΟΥ πολυτελειας 10% του τεκμηρίου

Δημοσίευσηαπό xtreme » Τετάρτη 16 Ιαν, 2013 - 00:56

εχει δικαιο ο Μανος...

Σε καποια πραγματα μπορει να συμφωνω μαζι σας...τωρα με τον τροπο μπορει να μην συμφωνω αλλα ο καθενας εχει τον δικο του ((nerd)) .

Τωρα αν νιωθετε καλα με το να στειλετε επιστολη ή να κανετε δικαστικο αγωνα...ελευθερα δικαιωμα σας-μας.

Ας ειμαστε ομως λιγο προσεκτικοι στο τι λεμε και πως το λεμε εδω μεσα.((lipssealed)) ;)
Simplicity is durability
Άβαταρ μέλους
xtreme
 
 
 
Δημοσιεύσεις: 10850
Εγγραφή: Κυριακή 21 Μαρ, 2010 - 22:52
Τοποθεσία: athens-kifisia
Jeep: Wrangler TJ (1997-2006)

Re: Επαναφορά ΦΟΡΟΥ πολυτελειας 10% του τεκμηρίου

Δημοσίευσηαπό ΔΗΜΗΤΡΗΣ » Τετάρτη 16 Ιαν, 2013 - 01:04

Με την κατάθεση πινακίδων δεν θα κερδίσετε τίποτε άλλο πέραν των τελών κυκλοφορίας και της ασφάλειας, ο φόρος πολυτελείας εφαρμόζεται στην κατοχή του αυτοκινήτου, όπως ήταν και η έκτακτη εισφορά τα προηγούμενα χρόνια. Για να αποφύγετε τον φόρο θέλει διαγραφή απο το Υπ. Μεταφορών, λόγω κλοπής ή φωτιάς ή μόνιμης ακινησίας-διάλυσης σε ανταλλακτικά.
Μην βιαστείτε να χάσετε τα τέλη που έχετε πληρώσει.
XJ 4.0 Lt 99, 4.5" R.E. & OME shocks, 31x10.5x15 Yokohama Geo M/T, Warn 9500Ti, Warn Bumpers, Roof Rack ARB, Bushwacker fenders, air filter K&N, 1.25" wheel spacers, CB Alan 100, GPS Map Garmin 276C.
Άβαταρ μέλους
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
 
 
 
Δημοσιεύσεις: 172
Εγγραφή: Τετάρτη 24 Μαρ, 2010 - 00:23
Τοποθεσία: ΡΙΟΝ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ
Jeep: Cherokee XJ (1984-2001)

Re: Επαναφορά ΦΟΡΟΥ πολυτελειας 10% του τεκμηρίου

Δημοσίευσηαπό JesusJK » Τετάρτη 16 Ιαν, 2013 - 01:38

ΔΗΜΗΤΡΗΣ έγραψε:Με την κατάθεση πινακίδων δεν θα κερδίσετε τίποτε άλλο πέραν των τελών κυκλοφορίας και της ασφάλειας, ο φόρος πολυτελείας εφαρμόζεται στην κατοχή του αυτοκινήτου, όπως ήταν και η έκτακτη εισφορά τα προηγούμενα χρόνια. Για να αποφύγετε τον φόρο θέλει διαγραφή απο το Υπ. Μεταφορών, λόγω κλοπής ή φωτιάς ή μόνιμης ακινησίας-διάλυσης σε ανταλλακτικά.
Μην βιαστείτε να χάσετε τα τέλη που έχετε πληρώσει.


Αν καταθέσεις πινακίδες τέλος Ιανουαρίου θα πληρώσεις φόρο το 1/12 . (Στα φάρμακα να τα φάνε, ελπίζω ο πατέρας μου να με ακούει)
Είδος πολυτελείας Wrangler Jk 3.8 2dr

Στους γιατρούς να τα φάτε
Άβαταρ μέλους
JesusJK
 
 
 
Δημοσιεύσεις: 2552
Εγγραφή: Κυριακή 28 Μαρ, 2010 - 03:53
Τοποθεσία: 33
Jeep: Wrangler JK (2007+)

Re: Επαναφορά ΦΟΡΟΥ πολυτελειας 10% του τεκμηρίου

Δημοσίευσηαπό xtreme » Τετάρτη 16 Ιαν, 2013 - 01:42

JesusJK έγραψε:
ΔΗΜΗΤΡΗΣ έγραψε:Με την κατάθεση πινακίδων δεν θα κερδίσετε τίποτε άλλο πέραν των τελών κυκλοφορίας και της ασφάλειας, ο φόρος πολυτελείας εφαρμόζεται στην κατοχή του αυτοκινήτου, όπως ήταν και η έκτακτη εισφορά τα προηγούμενα χρόνια. Για να αποφύγετε τον φόρο θέλει διαγραφή απο το Υπ. Μεταφορών, λόγω κλοπής ή φωτιάς ή μόνιμης ακινησίας-διάλυσης σε ανταλλακτικά.
Μην βιαστείτε να χάσετε τα τέλη που έχετε πληρώσει.


Αν καταθέσεις πινακίδες τέλος Ιανουαρίου θα πληρώσεις φόρο το 1/12 . (Στα φάρμακα να τα φάνε, ελπίζω ο πατέρας μου να με ακούει)


ασε γτ και εσυ πας και δινεις αφεση στον καθε τραχανοπλαγια που λεει κ ο quinda! :lol: :lol:
Simplicity is durability
Άβαταρ μέλους
xtreme
 
 
 
Δημοσιεύσεις: 10850
Εγγραφή: Κυριακή 21 Μαρ, 2010 - 22:52
Τοποθεσία: athens-kifisia
Jeep: Wrangler TJ (1997-2006)

Re: Επαναφορά ΦΟΡΟΥ πολυτελειας 10% του τεκμηρίου

Δημοσίευσηαπό JesusJK » Τετάρτη 16 Ιαν, 2013 - 01:46

xtreme έγραψε:
JesusJK έγραψε:
ΔΗΜΗΤΡΗΣ έγραψε:Με την κατάθεση πινακίδων δεν θα κερδίσετε τίποτε άλλο πέραν των τελών κυκλοφορίας και της ασφάλειας, ο φόρος πολυτελείας εφαρμόζεται στην κατοχή του αυτοκινήτου, όπως ήταν και η έκτακτη εισφορά τα προηγούμενα χρόνια. Για να αποφύγετε τον φόρο θέλει διαγραφή απο το Υπ. Μεταφορών, λόγω κλοπής ή φωτιάς ή μόνιμης ακινησίας-διάλυσης σε ανταλλακτικά.
Μην βιαστείτε να χάσετε τα τέλη που έχετε πληρώσει.


Αν καταθέσεις πινακίδες τέλος Ιανουαρίου θα πληρώσεις φόρο το 1/12 . (Στα φάρμακα να τα φάνε, ελπίζω ο πατέρας μου να με ακούει)


ασε γτ και εσυ πας και δινεις αφεση στον καθε τραχανοπλαγια που λεει κ ο quinda! :lol: :lol:


Last Year.....πλέον κρατάω ονόματα και διευθύνσεις....Παλούκια θα παίξουν φίλε(αράκο)!!!!!
Είδος πολυτελείας Wrangler Jk 3.8 2dr

Στους γιατρούς να τα φάτε
Άβαταρ μέλους
JesusJK
 
 
 
Δημοσιεύσεις: 2552
Εγγραφή: Κυριακή 28 Μαρ, 2010 - 03:53
Τοποθεσία: 33
Jeep: Wrangler JK (2007+)

Re: Επαναφορά ΦΟΡΟΥ πολυτελειας 10% του τεκμηρίου

Δημοσίευσηαπό xtreme » Τετάρτη 16 Ιαν, 2013 - 01:48

JesusJK έγραψε:φίλε(αράκο)!!!!!


Τον κακο σου τον καιρο!!! ((swear)) ((angry)) ((headbang))
Simplicity is durability
Άβαταρ μέλους
xtreme
 
 
 
Δημοσιεύσεις: 10850
Εγγραφή: Κυριακή 21 Μαρ, 2010 - 22:52
Τοποθεσία: athens-kifisia
Jeep: Wrangler TJ (1997-2006)

Re: Επαναφορά ΦΟΡΟΥ πολυτελειας 10% του τεκμηρίου

Δημοσίευσηαπό JesusJK » Τετάρτη 16 Ιαν, 2013 - 01:50

xtreme έγραψε:
JesusJK έγραψε:φίλε(αράκο)!!!!!


Τον κακο σου τον καιρο!!! ((swear)) ((angry)) ((headbang))


Μίλα όμορφαααααα!!!!!
Είδος πολυτελείας Wrangler Jk 3.8 2dr

Στους γιατρούς να τα φάτε
Άβαταρ μέλους
JesusJK
 
 
 
Δημοσιεύσεις: 2552
Εγγραφή: Κυριακή 28 Μαρ, 2010 - 03:53
Τοποθεσία: 33
Jeep: Wrangler JK (2007+)

Re: Επαναφορά ΦΟΡΟΥ πολυτελειας 10% του τεκμηρίου

Δημοσίευσηαπό Nikolopoulos angelos » Τετάρτη 16 Ιαν, 2013 - 01:55

JesusJK έγραψε: (Στα φάρμακα να τα φάνε, ελπίζω ο πατέρας μου να με ακούει)
κι αμα δε μπορουν να τα φανε ...ας τους κατσουν στο λαιμο ((angry)) ή ας τα παρουν σε μορφη υποθετου!ευχαριστως τους το βαζω μαζι με το κουτι ((devil))
WJ V8 02' 60th Anniversary
Άβαταρ μέλους
Nikolopoulos angelos
 
 
 
Δημοσιεύσεις: 1484
Εγγραφή: Πέμπτη 22 Ιούλ, 2010 - 00:00
Jeep: Grand Cherokee WJ/WG (1999-2004)

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ειδήσεις & ενημέρωση



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης