Κραδασμοι στο τιμονι

Θέματα σχετικά με την ανάρτηση, τους τροχούς, φρένα, ελαστικά, αμάξωμα, προφυλακτήρες κλπ.

Κραδασμοι στο τιμονι

Δημοσίευσηαπό zagreas » Παρασκευή 21 Σεπ, 2012 - 17:54

Σημερα αλλαξα λαστιχα απο 245/70/16 εβαλα 235/85/16.
Το Jeep ειναι ψηλωμενο 4' κ μεχρι την αλλαγη δεν ειχε κανενα προβλημα.
Εγινε ζυγοσταθμιση κανονικα αλλα μετα τα 70-80 το τιμονι τρεμει σαν τρελο :? :? ....καμια ιδεα;
Ευχαριστω εκ των προτερων :T :T
Άβαταρ μέλους
zagreas
 
 
 
Δημοσιεύσεις: 498
Εγγραφή: Τρίτη 15 Νοέμ, 2011 - 11:45
Τοποθεσία: Αυλιδα
Jeep: Wrangler TJ (1997-2006)

Re: Κραδασμοι στο τιμονι

Δημοσίευσηαπό zagreas » Παρασκευή 21 Σεπ, 2012 - 18:27

με τα προηγουμενα ελαστικα γιατι δεν το εκανε;φταιει το οτι ειναι πιο ψηλα;η το οτι ειναι Μ/Τ,ενω τα αλλα ηταν 50-50;Βεβαια επειδη ειναι ψηλοτερα αλλαζει η γωνια caster,σ'αυτο εχεις δικιο....
Άβαταρ μέλους
zagreas
 
 
 
Δημοσιεύσεις: 498
Εγγραφή: Τρίτη 15 Νοέμ, 2011 - 11:45
Τοποθεσία: Αυλιδα
Jeep: Wrangler TJ (1997-2006)

Re: Κραδασμοι στο τιμονι

Δημοσίευσηαπό zagreas » Παρασκευή 21 Σεπ, 2012 - 19:23

εχω διπλο αμορτισερ τιμονιου κ περιμενω να μου ερθει κ μακρυτερο Ζ.Στα προηγουμενα ειχα 35psi τωρα εβαλα 28,θα τους βαλω λιγο παραπανω αερα να δω...Τζογο δεν εχει,ειναι ολα σφιγμενα κ ελεγμενα πολυ προσφατα.Θα τους κανω κ στατικη κ δυναμικη ζυγοσταθμιση κ να δω κ λιγο την γωνια camper πως μπορω να την αλλαξω γιατι τωρα με το lift κ τα ψηλοτερα λαστιχα θα ειναι 0' ενω πρεπει να ειναι 4-8..δεν ξερω μηπως αλλαξω κ τα lower control arms ωστε να διορθωθουν οι γωνιες
Άβαταρ μέλους
zagreas
 
 
 
Δημοσιεύσεις: 498
Εγγραφή: Τρίτη 15 Νοέμ, 2011 - 11:45
Τοποθεσία: Αυλιδα
Jeep: Wrangler TJ (1997-2006)

Re: Κραδασμοι στο τιμονι

Δημοσίευσηαπό jknikos » Σάββατο 22 Σεπ, 2012 - 09:46

Ειναι κλασικο θεμα σε ολα τα wrangler, και δεν υπαρχει απολυτη λυση σε αυτο. Την γωνια camper δεν μπορεις να την αλλαξεις γιατι απλα εχεις ακαμπτο αξονα εμπρος. Ουτε την γωνια caster εκτος εαν βαλεις καμπεροβιδες (δεν το προτεινω) η ρυθμιζομενα μπρατσα (ενα απο τα δυο ζευγη φτανει). Η γωνια caster δεν αλλαζει με το πιο ψηλο λαστιχο αλλα μονο με suspension lift.Το τρεμουλο αυτο ειναι απλος συντονισμος, οχι death wobble, αλλα μπορει να οδηγησει σε αυτο..... (σπανιο βεβαια). Οπως προαναφερθηκε παραπανω, το οτι αλλαξες πελμα και υψος απλα αλλαζει το σημειο συντονισμου και γι αυτο συμαβαινει τωρα. Το καλυτερο ειναι να μην πειραξεις το αμορτισερ τιμονιου οπως κανουν ολοι εσφαλμενα αλλα να ψαξεις για το σημειο που ειναι φθαρμενο στο μπροστινο σου συστημα. Το πιθανοτερο ειναι να μην βρεις λυση, οπως εγω και να μαθεις να ζεις με ευτο. :mrgreen: Κατα την γνωμη μου αστο λιγο, ξανακανε ζυγοσταθμιση, και κανε αυτο που λεει στο video (βεβαια ειναι για jk αυτο αλλα πανω κατω τα ιδια πραγματα ειναι)

http://www.youtube.com/watch?v=9uQwlmlhiF4
http://www.youtube.com/watch?v=ii81V7XYr-k
Jk rules!!!!
Άβαταρ μέλους
jknikos
 
 
 
Δημοσιεύσεις: 1763
Εγγραφή: Κυριακή 22 Μάιος, 2011 - 13:25
Jeep: Wrangler JK (2007+)

Re: Κραδασμοι στο τιμονι

Δημοσίευσηαπό zagreas » Σάββατο 22 Σεπ, 2012 - 12:53

λοιπον σημερα πηγα πιο πολλα χιλιομετρα κ το ετρεξα λιγο,χτες ειχε πολυ κινηση κ δεν υπηρχε χωρος.Το κανει μονο απο τα 50 μεχρι τα 55χλμ,για λιγα δευτερολεπτα δηλαδη,κ μετα ολα καλα!!Επισης οσο πιο πολυ το κυκλοφορουσα τοσο το ελλατωνε...Θα το δω κ τις επομενες μερες κ ισως ψαξω για ζυγοσταθμιση επι του αυτοκινητου,οπως κανουν στα φορτηγα.Η γωνια καστερ εχει σιγουρα αλλαξει αφου ειμαι 4' πιο ψηλος κ προφανως το ψηλο λαστιχο καπου συντονιζει ολο το συστημα στα συγκεκριμενα χιλιομετρα.θα βαλω μεγαλυτερα κατω μπρατσα ωστε να επανελθει ο αξονας στην σωστη γωνια.Εριξα πολυ ψαξιμο χτες κ βρηκα πολυ ενδιαφεροντα πραγματα,θα τα βαλω εδω,αξιζει να ριξουν ολοι μια ματια,απειροι κ εμπειροι,χαχαχα!!

http://mysite.verizon.net/res108eps/sitebuildercontent/sitebuilderfiles/Steering-and-suspension-basics.pdf
Άβαταρ μέλους
zagreas
 
 
 
Δημοσιεύσεις: 498
Εγγραφή: Τρίτη 15 Νοέμ, 2011 - 11:45
Τοποθεσία: Αυλιδα
Jeep: Wrangler TJ (1997-2006)

Re: Κραδασμοι στο τιμονι

Δημοσίευσηαπό basilhs » Σάββατο 22 Σεπ, 2012 - 16:34

αν τα λαστιχα εχουν γραμματα αναγλυφα που προεξεχουν ειναι λογικο η ζυγοσταθμηση δεν γινετε καλη....αν βεβαιως βεβαιως δεν ειναι ολα τα παραπανω......... :D :D
Άβαταρ μέλους
basilhs
 
 
 
Δημοσιεύσεις: 680
Εγγραφή: Δευτέρα 12 Ιούλ, 2010 - 16:18
Τοποθεσία: Φιλιατρα Μεσσηνιας
Jeep: Grand Cherokee WJ/WG (1999-2004)

Re: Κραδασμοι στο τιμονι

Δημοσίευσηαπό m.miskis » Δευτέρα 24 Σεπ, 2012 - 06:49

Ελα ρε Βασίλη!
Για πόσα κιλά γράμματα μιλάμε?

Πλάκα κάνεις, έτσι?
Εικόνα
KJ 3.7 extreme sport 04
WH 3.0 crd 09
Άβαταρ μέλους
m.miskis
 
 
 
Δημοσιεύσεις: 6546
Εγγραφή: Τετάρτη 24 Μαρ, 2010 - 09:00
Τοποθεσία: Αθήνα-Zβάλα-Ζαχάρω
Jeep: Cherokee KJ (2002-2007)

Re: Κραδασμοι στο τιμονι

Δημοσίευσηαπό basilhs » Δευτέρα 24 Σεπ, 2012 - 12:00

m.miskis έγραψε:Ελα ρε Βασίλη!
Για πόσα κιλά γράμματα μιλάμε?

Πλάκα κάνεις, έτσι?

Oxi τι πλακα..ρωτα ενα λαστιχα και θα σου πει .!ρωτα τον και ποσα βαρακια θα σου βαλει για την ζυγοσταθμηση...Τα γραμματα ειναι κατι λιγα γραμμαρια αλλα με την φυγοκεντρο ποσα θα ειναι??.......... ;)
Άβαταρ μέλους
basilhs
 
 
 
Δημοσιεύσεις: 680
Εγγραφή: Δευτέρα 12 Ιούλ, 2010 - 16:18
Τοποθεσία: Φιλιατρα Μεσσηνιας
Jeep: Grand Cherokee WJ/WG (1999-2004)

Re: Κραδασμοι στο τιμονι

Δημοσίευσηαπό zagreas » Δευτέρα 24 Σεπ, 2012 - 12:27

Λοιποοοον....πηγα σε αλλο βουλκανιζατερ να κανω ζυγοσταθμιση πανω στο αυτοκινητο.Μου εβγαλε τον μπροστα αριστεροΜου τροχο να τον δουμε πρωτα στο μηχανημα κ μου ειπε πως πρεπει να πατηθει λιγο πρωτα το λαστιχο κ μετα να κανουμε ζυγοσταθμιση ξανα.Μου εβγαλε ομως τα πρωτα αντιβαρα κ εβαλε νεα.Το μηχανημα εδειχνε 225!!!! κ μου εβαλε 110.Μετα εφυγα,το πλακωσα,κ πηγαινε σαν βελουδο!!!!!!Ο παραμικρος κραδασμος.....Η επιστημη σηκωνει τα χερια ψηλα(κ τα ποδια χαχαχαχα)
Άβαταρ μέλους
zagreas
 
 
 
Δημοσιεύσεις: 498
Εγγραφή: Τρίτη 15 Νοέμ, 2011 - 11:45
Τοποθεσία: Αυλιδα
Jeep: Wrangler TJ (1997-2006)


Επιστροφή στο Αναρτήσεις / Τροχοί / Αμάξωμα



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες